Tuesday 29 June 2010

Omiljene stvari


Koliko puta ste čuli frazu da male stvari čine život lepšim? Trebalo je da prođe dosta vremena dok nisam shvatila da je to velika istina. Vrlo često to zaboravim kada zaronim duboko u misli o "nevažnim" stvarima koje zaista ne mogu da promenim. Zaboravim "da pomirišem ruže", "da pogledam oko sebe i vidim lepotu", "da uživam u trenutku"...

Za svakoga, ali baš svakoga na ovom svetu postoje stvari, male stvari, sitna čuda koja ih čine srećnim i koja im ispunjavaju život. Pod ovim, ne mislim na očigledne izvore sreće kao što su deca, porodica, ljubavnik ili slično. To nisu "mala" zadovoljstva, to su velike ljubavi, to je esencija života. Govorim o lepoti koju nalazite svakodnevno u stvarima koje vas okružuju, koje možete da vidite, da osetite, okusite, napravite, bilo šta. Volela bih, od srca, da saznam koje su vaše omiljene stvari....ovo su neke od mojih:

~kuvanje, emisije o kuvanju, kuvari, članci, blogovi na tu temu, sve u vezi sa hranom, pa i kupovina iste. Kada sam nervozna, tužna, srećna, euforična ja....mesim kolače. Moja trenutna opsesija je kolač sa jogurtom, limunom i bademom. Oblaci mirisa limunove kore, vanile i putera me usrećuju...beskrajno.., a kada sam sama, srećna i spokojna, volim da gledam Nigellu....


~ jutarnja kafa. To je prvo na šta pomislim ujutru! Volim da je crna, jaka, sa kašičicom šećera i obožavam da moju toplu "shabby" šolju privučem ustima i srknem vrelu, mirisnu, božansku tečnost. Trenutak kada klizi niz moje grlo, greje me i šalje kofein u moj krvotok je neprevaziđen, najlepši jutarnji ritual. Mmmm, a ako ima negde u blizini keksa od putera...volim kada njegova masnoća pluta po površini kafe i ona dobija tu puterastu mirisnu notu...ok, svako ima svoje bubice, i ovo je moja!
Fotografija- Ben Cumming

~ moj časopis "Easy Living" koji mi stiže svakog meseca, pravo iz Engleske meni u ruke. Pre nekoliko godina prolazila sam kroz težak period u mom životu, koji je na svoj način bio čak i lep, shvatila sam tada da sam jača nego što sam mislila...i tako, šetajući ulicama grada u kome sam tada živela, zadubljena u svoje misli naiđoh na knjižaru koja je prodavala i časopise na stranim jezicima. Knjige su bile isuviše skupe,a "Easy Living" sam mogla da priuštim. Već tri godine ga čitam, gutam svaku reč, uživam u svakoj fotografiji, zvuči čudno, ali promenio mi je život, uveo me je u stvari za koje nisam znala da postoje, koje me nisu ranije interesovale,a najvažnije od svega je da me čini srećnom.

~ Volim da lutam po internetu i svaki put kada bih ugledala ili pročitala nešto lepo, srce bi mi zaigralo i zaista, tada mi pada na pamet rečenica iz filma "American beauty":"Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in."
Ovaj blog mi oduzima dah, sve je u njemu kao iz nekog sna, nestvarno i lepo- The World According to Lisa.

Još nekoliko sitnih, malih, slatkih stvari koje čine život lepšim ili bolje reći "podnošljivijim":

~ stari filmovi, njihov glamur, sjaj, prelepa odeća, romantika....
~ pesme iz Diznijevih crtanih filmova. Bacite krivicu na moje detinjstvo!
~ miris Elpidine glavice...na mleko, keksiće i breskve....
~ sveži, jutarnji, slankasti vetrić sa mora kada se sjuri sa prozora u naš stan.
~ zvuk "pucanja" lubenice pri sečenju.
~ šetnja i sladoled u ruci.
~ topljenje crne, gorke čokolade u ustima.
~ pravljenje sendviča.
~ miris bosiljka posla zalivanja cveća na terasi.
~ kada moj muž pristane da popije kafu sa mnom, a ne pije je skoro nikada.
~ hladna, pečena piletina na parčetu hleba premazanim majonezom.
~ kada pevam karaoke sa youtube-a, sama...da niko ne čuje.
~ kada slušam Shania-u Twain.
~ zvuk zrikavaca na vrućini.
~ tragovi stopala u pesku, talasi mora.
~ trenutak kada celo telo ulazi u more.
~ kada čaršavi mirišu na so.
~ trenutak kada utonu deca u san (SLOBODA!).
~ pisanje ovog bloga.
.
.
.
Šta vas čini srećnim?

7 comments:

  1. Ovo je ozbiljan Homework!
    Vratiću se ;)
    :* <3
    Za početak, sitnica ili ne, verovala ili ne, mene Tvoj blog čini srećnom...

    ReplyDelete
  2. Aaaaaaaah, Dudo, koliko si me ganula, hvala ti.....

    ReplyDelete
  3. Trenutno, draga moja me cini srecnom pomisao na tvoju terasicu i kaficu koju cemo ispijati zajedno. A za ostalo, kao sto kaze Duda, vraticu se. Pozdrav

    ReplyDelete
  4. Najsrećnijom me čini kada otvorim ujutru oči i sretnem se sa pogledom meni najdražih plavih okica i nestrpljivim "mjau" :)
    Moj sijamac Edward je promenio moj život.

    ReplyDelete
  5. predivan ti je ceo blog i tekstovi, uzivam citajucu ih. hvala na tome :) vracaju optimizam

    ReplyDelete
  6. Drago mi je zbog toga i hvala na lepim rečima!

    ReplyDelete
  7. a evo nešto što ja volim:
    -kada dobijem inspiraciju, i uzmem papir i olovku u ruke i crtam satima,i toliko se zadubim u to da zaboravim na sve ostalo

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails