Saturday 22 January 2011

Žena-dete jutros nije htela da ustane iz kreveta, ali mali čovečuljci su skočili u njen čamac snova zahtevajući poljupce, golicanje, milinu i da im napravim toplo mleko. Subota je, vreme za crtaće, pijacu, pečeno pile i mandarine...
Jednoglasno je donešena odluka da će se za doručak jesti palačinke (što da ne?) sa kremom, ali onim koji ima saaaaamo čokoladni deo...Kuc-kuc po google-u i evo recepta za palačinke à la française koji je ljubazno nekada davno podelila sa svetom
čuvena kuvarica piskavog glasa i velikog duha Julia Child:
1 šolja brašna
2/3 šolje mleka
2/3 šolje vode
3 jaja
prstohvat soli
3 kašike istopljenog i ohlađenog putera
Sve pomešati i pržiti.

Bile su super-tanke, ukusne, mekane, pomalo masne (sledeći put ću staviti mnogo manje putera), u slast i tili čas pojedene! Mislim da su palačinke jedna od prvih stvari koje sam naučila da pravim. Bez obzira na njihovu jednostavnost pripreme, trudim se da svaki put probam neki drugi recept, sve to u cilju da pronađem onaj kojim ću uspeti da makar približno napravim palačinke kao one koje pravi moja tetka. Ona to čini "odokativnom" metodom, ali verujte mi, ničije čapalinke nisu kao njene.



Volim bajke...volim da ih čitam, volim da ih gledam, volim da ih živim. Moj život nije bio bajka, niti je sada, ali pokušavam svakoga dana da unesem u njega malo magične prašine time što sve što radim mora da ima dozu preteranog, nestvarnog, čarobnog bez obzira šta je to- moja kafa, muzika, pisanje, ples....sve ulepšam u svojoj glavi, dam im jače, živahnije boje, udahnem malo magličastoga i eto mi bajke! Moja palačinke su bile bajkovite, moja kafa, crtaći, muzika, smenjivanje kiše i sunca,moj princ, moji mali čovečuljci.... sve...
Da li još neko od vas voli slikovnice? Ja još uvek pamtim ilustracije onih iz mog detinjstva...Život Audrey Hepburn je pretočen u slikovnicu za decu; njen put do slave, filmovi i humanizam približeni su malim ljudima...Just being Audrey.Hm, nisam sigurna koliko bi deci bila interesantna ta priča...možda nekim budućim balerinama, glumicama i humanistima...Ja bih je kupila za sebe i uživala sama u knjižici, jer ipak ja jesam jedna....žena-dete...

Danas mi, ne znam zašto, ne znam zbog čega, sve miriše na ljubičice, bombone, na nešto roze i beličasto....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails