Saturday 26 March 2011

Srećan vikend!

Nadam se da je osvanulo sunčano jutro kod vas. Ovde, na jugu, je već toplo, lice mi je prepuno pega, obrazi su mi pomalo crveni, puna sam energije i želje da ispunim ova dva dana lepotom i srećom.

~ Volim prolećna, sunčana jutra, kada meka svetlost ulazi kroz prozore, budi, mami, zove...~

~ Obavezna jutarnja kafa, moj omiljeni ritual. Ceo proces me smiruje i uveseljava~


~ Odlazak na pijacu. Ne volim gužve i haos, ali pijaca je izuzetak: sveže đakonije, miris maslina i voća, gomila zelenila, brdo garderobe, "markiranih" tašni i cipela, šarenilo, histerija, panika!Najvažnije od svega je vratiti se kući sa punim kesama namirnica za moje omiljeno petljanje po kuhinji~

~ Juče je bio 2. rođendan mojoj Elpidi. Mart i April su za nas meseci slavlja i sreće. Unajveće planiram veliku žurku za obe kćeri i muža, "decu proleća", sve sami Bikovi i Ovce! Volela bih sve da vas pozovem na tulum, gašenje svećica,trostruku čokoladnu, tortu igranje sa balonima, na ples! Kako bi to bilo bajno!~

~ Proleće znači...lale...Ja ih volim. Tako su nežne i jednostavne, ne mirišu, ali su elegantne i nekako tužne. Podsećaju me na balerine...~

Uživajte danas i sutra, budite mi zdravi i veseli ovog vikenda!!!

photos from pinterest

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails