Sunday 10 April 2011

Sanjarenje

Sanjam, stalno sanjama, čak i dok sam budna. Mašta mi je uvek živa, um mi je aktivan, valjda se zato retko budim odmorna, jer i dok spavam razmišljam, analiziram, pravim planove i sanjarim. Neko će me nazvati neurotičnom, nervoznom, nije me briga. Volim što sam takva, sa živim unutrašnjim svetom. Verujem da naši snovi mogu postati stvarnost. Puno mojih se ostvarilo, većina njih nije vezana za materijalni svet, već za duševni, za pitanja srca, za mesta, ljude, kreativnost.

~ Sanjam o Italiji. Toskana je moj davni san; polja suncokreta, kotrljajuća brda, vinogradi, stara arhitektura,muzeji, mali kafei i restorani, gelato i pizza...~

~ Sanjam o izlasku sa mužem na neko fino mesto. Samo ja i on, bez dece. Teško.~

~ Sanjam o tome da ponovo krenem da....učim. Nadogradnja, usavršavanje. Nikada nije kasno, samo da ima ljubavi i želje.~

~ Sanjam da su mi bliže ljudi koje volim, o tome da mogu bilo kada da skoknem do tetke ili kumice na kafu da se ispričamo, da mi bude lakše. Sanjam o putu koji će me odvesti do njih...na leto...jedva čekam.~

~ Sanjam da smažem cheescake sa prelivom od višanja. Mislim da je ovaj san najskromniji i lako ostvarljiv. ~



Kratko, ali jasno, za toliko imam vremena.

O čemu vi sanjate?

5 comments:

  1. MOj konstantno prisutan san :kucica,bastica,sumica sa tresnjama i lipom(penjacu se dok god mogu),staklena bastica za moje cvece,par kerova,decica...
    sanjam i one moje trbusnjake od nekad:))
    nanine domace snenokle
    ...

    ReplyDelete
  2. marija, da li imaš mejl ili facebook profile. mogle bi baš da se ispričamo.

    ReplyDelete
  3. facebook imam ali ga ne koristim,stoje mi neke slicice mozes da pogledas - Marija Krstic i da mi budes drug:))
    a za mail je i meni palo na pamet da te pitam ,al aj necu da dosadjujem.Sa zadovoljstvom :makika1204@gmail.com

    ReplyDelete
  4. O,daa...i ja sanjam...Sanjam o kuci u kojoj bi ceo donji sprat bio jedna veeeelika kuhinja...u kojoj bi ja pravila pretezno kolace.I to od onih jednostavnih do onih za slikanje.:) Veliki sto na sred prostorije ciji ceo jedan zid cine staklena vrata koja vode u dvoristance.I moju cerku kako se igra,crta i peva dok ja mesim i mutim...E,to je zivot!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails