Saturday 23 July 2011

Nedelja u slikama, ukusima, rečima i mirisima

Kakva je bila vaša protekla nedelja? Moram da priznam da je moja bila puna napetosti, umora, ali i sitnih, slatkih momenata:

~ 20. jula je bila naša godišnjica braka. Pri samoj pomisli šta smo postigli kao porodica i bračni par idu mi suze na oči. Bilo je teških momenata, kriza i problema, ali nekako smo uspeli da ih prebrodimo. Doduše, treba se sećati lepih stvari, one te održavaju i pružaju nadu. Malo slavlje uz sladoled tortu, pokloni-sitnice od srca, želje i čestitke od prijatelja i familije i dva mala anđela koja nas podsećaju na to da je sve vredelo i još uvek vredi...~


~ Razmišljala sam dosta ovih dana o tome kako nam svima nedostaje romantika u životu, ali ne ona filmska sa grandioznim gestovima i orkestrom koji svira holivudsku melodiju u pozadini. Mislim na to da vas ljubljeni, onako spontano, dok seckate povrće u kuhinji ili perete sudove, uhvati za ruku i obgrli oko struka, pripije uz sebe i "pozove" na ples... Jesu li muškarci "operisani" od romantike? Da li smo i mi toliko umorne i zauzete, pa zaboravljamo na nju?~

~ Cele nedelje planiram jelovnik za moj rođendan. Prijatelji koji dolaze na večeru obožavaju italijansku kuhinju koja je inače veoma slična grčkoj. Do sada sam se predomišljavala i rešavala jedno sto puta dok se nisam konačno odlučila za Pollo piccata, pileće grudi u sosu od kapara, putera i belog vina sa tortellini testeninama punjenim parmezanom. Ja uvek glasam za jednostavnost. Znam da su rođendani za mnoge ljude prilika da se sto napuni pečenjima, punjenim paprikama, predjelima i komplikovanim tortama, ali lično, najviše od svega mrzim spremanje gozbi koje uključuje puno vremena i mnogo umora. Volim da uživam, odmorna i zadovoljna, sa mojim prijateljima, posluživši im jelo puno ukusa i aroma, sveže i sezonsko. Recept za ovo jelo možete videti ovde, sa tom razlikom što ja dodam i 1/3 šolje dobrog, belog vina u sos.


~ Iskreno žalim današnje tinejdžere. Danas su popularna muzika i tinejdžerski filmovi toliko osakaćeni nedostakom emocija i romantike da se plašim da će ti isti mladi postati isto tako srcem i dušom osiromašeni. Tekstovi su puni poruka o praznom i površnom seksu "za jednu noć", nestvarnom ženskom idealu, uzdižu se novac, slava i luksuz kao oličenje uspeha što je veoma opasno za jednu mladu dušu. U moje vreme (kako matoro zvučim!), pesme su bile pisane o ljubavi, prijateljstvu, rasli smo na tim melodijama poneseni emocijama koje su izazivale. Da li se neko seća filma "Ne možeš mi kupiti ljubav"? Mislim da smo ga iznajmljivale jedno 100 puta u video-klubu dok ga nismo naučile napamet i potpuno pokvarile traku na kaseti, a onaj čuveni ples iz filma je obeležio mnoge žurkice i igranke u školi. Tada je "zabavljanje" predstavljalo stidljivo, tajno držanje za ruku (da niko ne vidi), spori ples uz aktuelnu baladu i poneki ukradeni poljubac, nevin i čist.



~ Ruke mi mirišu na "domaći", osušeni origano koji sam utrljala među prste praveći Grčku salatu iz knjige "Forever Summer". Nigella Lawson- boginja u kuhinji!



Imajte lep provod ovoga vikenda i ne zaboravite:

~Male radosti su jedino oružje protiv tragičnosti života.~ Anaïs Nin

(photos from pinterest)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails