Friday 26 October 2012

Happy Chez Moi petkom

~ Ove nedelje sam stalno sebe zapitkivala: "Kada bi imala više slobodnog vremena za sebe kako bi ga utrošila?". Odgovori su bili sledeći, bez mnogo razmišljanja:

  • Prošetala bih se (sama) do gradske biblioteke i
  • Više bih pisala.

~ Petkom moje ćerke imaju čas slikanja: obučem ih u staru garderobu, krenemo do obližnje biblioteke gde se časovi održavaju, naoružaju se četkicama, bojama, glinom i magija može da počne.



~ Večeras planiram obroke za sledeću nedelju. Ako želite da saznate kako to radim idite na ovaj link. Skuvam moj zeleni čaj, uzmem papir i olovku, okrećem kuvare, listam blogove. Jedan od mojih najomiljenijih sajtova sa receptima je 101cookbooks. Recepti su vegetarijanski, sveži, laki i veoma ukusni. Juče sam napravila ovaj kolač od jabuke koji je apsolutno fantastičan, a moja deca obožavaju Sicilijansku testeninu sa brokolijem i karfiolom. Par parčeta kolača sam stavila u zamrzivač za školsku užinu za sledeću radnu nedelju kako bih sebi uštedela vreme. U toku sledeće nedelju ću objaviti prevod recepta na blogu. Inače, sebi sam dala zadatak da jednom nedeljno spremim nešto po receptu sa sajta 101cookbooks s obzirom da se većina stvari koje sam već spremala jako sviđaju mojoj deci, a to je ono što mi je najbitnije.


~ Petkom uveče volim da strpam decu u krevet, sipam sebi malo crnog vina, zavalim se u fotelju i gledam odvratno raskošnu rijaliti emisiju Tori &Dean: sTORIbook Weddings.
Ako se pitate zašto toliko volim da gledam venčanja reći ću vam da je to verovatno zbog toga što ja nikada nisam imala svoje romantično venčanje iz snova. A, kako sam ga zamišljala? Hmmmm, pa otprilike ovako:

nick+maria • england wedding from Paperback Weddings on Vimeo.

~ Danas sam učinila još jedan korak ka ostvarivanju mog cilja da živimo što jednostavnijim životom sa što manje stvari i potrebština. Sećate se vežbe Kako promeniti život za 20 minuta i mojih rezultata?

Reč "jednostavnost" se isuviše često pominjala u listi. I moram vam reći da mi je jedan od najvećih životnih ciljeva da postignem jednostavnost u svemu tj. da živimo što jednostavnijim i skromnijim životom: šta nam je stvarno potrebno, a šta je suvišno?  Lično ne nalazim nikakvu radost niti sreću u stvarima: imam jeftini mobilni telefon, garderoba me ne zanima, šminka, cipele takođe. Pored izloga prolazim vrlo nezainteresovana i stvarno ne kapiram čemu tolika frka? Da budem iskrena,sve  to može samo da optereti čoveka, a nikako da ga usreći. Ako već moram biti opterećena, onda neka budem nečim što mi je zaista važno i što me čini srećnom, a to je da se deca i mi kvalitetno i zdravo hranimo i da provodimo što više vremena zajedno. Moj muž je manijak za tehniku, kompjutere, alat, spravice i ima veću sklonost ka trošenju novca od mene. Često umem u šali (mada nije daleko od istine) da mu kažem: " Ti si srećan čovek. Imaš ženu koja ti štedi, a ne troši pare." Stalno sam u nekom pokušaju da ga odvratim od neke kupovine ili da mu dokažem da nam većina stvari koje imamo u kući nisu potrebne. To je proces i zaista želim da maksimalno pojednostavnim naš život i svedem naše potrebe na minimum.

Ormani su ispražljeni, viška nema, stare izošene stvari i one koje nikada nećemo obući (stoje u ormanu godinama) su spakovene i spremne da se isporuče onima kojima su verovatno više potrebne. Taj posao sam do sada radila hiljadu puta, ali danas sam bila nemilosrdna i mislim da sam napokon uspela. Osećam kao da je veliki kamen pao sa mog srca, ono opterećenje i osećaj da se me stvari i predmeti guše polako nestaje. Nisam ni na pola puta, ali makar polako stremim ka onome što veoma želim da postignem. Danas sam shvatila da sam puno toga već postigla, a da toga nisam ni bila svesna, jer malim koracima, svakim danom uradim nešto što me dovodi bliže cilju. Veoma sam zadovoljna zbog toga.

~ Za kraj vam poklanjam jedan lep citat koji će vas možda navesti na razmišljanje:

Postoje dva testa životu koji su važniji od bilo kog drugog testa. Ponedeljkom ujutru kada se probudite da li osećate da jedva čekate da odete na posao? A, petkom popodne kada se spremate sa posla da odete kući da li kažete u sebi: "Jedva čekam da dođem kući"? Ako ste na oba ova pitanja odgovorili sa"da", onda je Bog stvarno bio dobar prema vama, ne žalite se." Čarls Šumer

Ovaj petak je bio jedan lep i uspešan dan, dobar uvod u vikend kome se radujem. Lepo se provedite i uživajte!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails