Thursday 24 January 2013

Srećni četvrtak

Želim da danas podelim sa vama sitnice i krupnice koje su me oduševile, uveseljavale i ulepšale život ovih dana. Dan k'o dan i nije nešto posebno. Naprotiv. Sada je došao red na mlađu kćer da se razboli od gripa-taman se jedno dete očitavi, razboli se drugo, a sve to treba izdržati i podneti. Srećom tu je ovaj blog, tu ste vi, pa mogu malo da odahnem, da na trenutak otputujem putem reči i slika na neko naizgled lepše mesto. Pa, idemo:

~ Apsolutno sam opčinjena serijom "Kraj parade" (Parade's End). Pokušavam da ulovim reprizu i svaki put je gledanje ove serije pravo uživanje. Obožavam britanske  kostimirane drame.

~ Postoje osobe koje zrače zdravljem, pozitivnom energijom, svežinom i lepotom. Jedna od njih je Džoj MekKarti čiji blog Joyous Health  i tekstove ovih dana proučavam. Ne znam odakle mi je došlo to nezasito interesovanje za holistički nutricionizam, za takav način života generalno. Daleko sam ja još od toga, ali imam veliku želju da saznam što više o tome šta zdrava hrana i zdrav način života mogu da učine za nas na svim nivoima. Jako su mi inspirativne osobe koje teže ka tome da budu duhovno i telesno zdrave. Sijati spolja i iznutra- jednoga dana bih volela da to postignem.

~ Od kada sam otkrila ove  fotografije  stalno ih iznova proučavam. Naime, ovde se radi o istraživanju sličnosti koje postoji između članova iste porodice: majke i kćeri, dveju sestara, brata i sestre, blizanaca, oca i sina, rođaka itd. Strašno mi je to zanimljivo. Prosto za neke fotografije nisam mogla da poverujem da se radi o dve različite osobe. Pogledajte na primer ovo:

(braća: Kristof, 30 godina i Ulrih, 29 godina)

~ Sinoć sam naišla na ovu mudru misao:

 Pričati o našim problemima je naša najveća zavisnost. Otarasite se ove navike! Pričajte o vašim radostima.- Rita Skiano

Zaista je tako. Kada ste poslednji put pričali o lepim stvarima, sitnim radostima koje sigurno doživljavate svakodnevno? Kada je poslednji put neko podelio sa vama nešto lepo i pozitivno? Plašim se da ljudi više vole da slušaju o našim problemima: što su oni veći toliko im se njihov život čini podnošljivijim. Ne znam zašto ljudi ne razmišljaju drugačije.

~ Mrzim sukobe. Kada bi se ja pitala, najviše na svetu bih volela da sa svima imam dobre odnose. Da bi se to ostvarilo onda svi ljudi treba da budu pošteni, ljubazni i pametni. U stvarnosti je sve samo ne tako. Svakodnevno se razočaravam u ljude, ali nikako ne gubim veru u čovečanstvo. Kontradiktorno, ali tačno. Uvek se trudim da budem ljubazna, popustiljiva i civilizovana, čak i situacijama u kojima bih radije da eksplodiram, čak i onda kada su ljudi krajnje drski i bezobrazni. Prvo se zbunim od takvog ponašanja, sklonim se, onda pobesnim, a na kraju mi ih je žao. I tako mi je pala pod ruku knjižica "Dobrotoljublje" koja se onako kao poručena pojavila u trenutku kada sam poželela da nečim smirim bes i razočaranost.

44. Kada naiđeš na nekoga ko se rado prepire i protivi se istini i očevidnim činjenicama, ti odustani od prepirke i popusti tome čoveku, čiji je razum okamenjen. Jer, kao što loša voda upropašćuje inače izvrsna vina, tako i loši razgovori kvare ljude čiji život i način mišljenja krase vrline. (Dobrotoljublje)

To je moja deviza, međutim ponekad se pitam: dokle popuštati? 

~ Danas sam malo razmazila samu sebe: kupila sam slatke, diskretne minđušice, maskaru i fantastični  šampon i balsam za kosu Aussi Frizz Miracle. Ako nisi za sebe nisi ni za druge! E, tako!



 Zapamtite: radite male stvari sa velikom ljubavlju.

4 comments:

  1. Divna retrospektiva za laku noc.Bas mi je citanje tvog posta lepo palo pred spavanje.A sto se tice sukoba i ljudi...citala si na mom blogu.Razumemo se :)

    ReplyDelete
  2. Super post!!! Zainteresovala me ova serija, moram sad da je tražim po netu :)

    ReplyDelete
  3. Ako imaš HBO kanal tamo ćeš je naći. Pozdrav i hvala!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails