Sunday 13 January 2013

Vikend kroz 5 čula

:: Sluh::

~Sunday Girl "Four floors".


Sunday Girl - Four Floors Directors Cut from Elisha Smith-Leverock on Vimeo.

~ "Good luck, Charlie" na Disney kanalu.
~ Dianna Ross "Missing you".
~ Zvuk grmljavine usred noći.
~ Zvuk aparata za hleb.
~ Elenino negodovanje zbog Elpidinih nestašluka.
~ Elpidino pevanje.

:: Vid ::

~ Sunčano nebo posle kiše.
~ Čista kuhinja i prozori.
~ Fotografija Sare Briton, holističkog nutricioniste i osnivača prelepog bloga "My New Roots", koja mi se iz nekog razloga mnogo, mnogo, mnogo sviđa.

~ pogled na moju šoljicu kafe koja je još uvek...puna.
~ puna kesi pomorandži i mandarina sa kojima ne znam šta da radim.

:: Dodir ::
~ Elpidine mekane hulahopkice.
~ Zamrznuta riba koju sam izvadila danas za ručak.
~ Ugrejano staklo prozora od jutarnjeg sunca.
~ Testo pod mojim rukama.
~ Toplo ćebe i teški jorgan.
  :: Ukus ::

~ Mekani jastučići punjeni krem sirom i jajetom uvaljani u sećer i cimet, pa zapečeni za doručak. Mnjac!


~ Džejmi Oliverova paradajz ćorba iz knjige "Jamie's dinners". Malo sam ga promenila dodavši šoljicu pirinča.
~ Kafa. Naravno.
~ Seckani orasi za posipanje kolača.

:: Miris ::

~ Čokoladni kolač po receptu Pioneer Woman (Chocolate Sheet Cake) koji se peče za današnju večeru kod prijatelja. Ja sam zadužena za dezert.


~ Čisti veš koji miriše na lavandu.
~ Miris sveže, jutarnje kafe i toplog mleka za decu.
~ Muževljev duks koji sam jutros obukla.
Le Petit Marseillais mleko za telo od badema na mojoj koži.








3 comments:

  1. Odlična ideja za post, jako mi se sviđa!

    ReplyDelete
  2. Elena i Elpida... ne znam da li ima lepsih imena za devojcice:) Prelep post. Uostalom, kao i svaki do sada:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala!!! Ja iščitah tvoj blog u jednom dahu! Divno pišeš. Molim te, nastavi!!! Pozdrav. (sada ću da ostavim isti komentar na tvom blogu). Hihihihihihi....

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails