Monday 22 April 2013

Liebster i pitanja za blogerke

Ustala sam jutros sa željom da pišem. Izgleda da je "kriza" prošla, a možda sam jednostavno umorna ili poražena silnim vešom koji me čeka za pranje i peglanje, danonoćnim ćerkinim kašljem koji nas sve iscrpljuje a naročito nju, oblačnim i šućmurastim nebom. Prethodni dani su bili blještavo sunčani i topli, puni aktivnosti, dešavanja, energije. Nije ni čudo što sam umorna. Nedostajao mi je moj blog, nedostajalo mi je vreme koje sam provodila pisajući, nedostajalo mi je da si pritajim, smirim, ućutim i pišem. Izgleda da nisam ni bila svesna koliko je vođenje ovog bloga postalo neodvojivi deo moje ličnosti.
Tulip Rose sa bloga Volela Bih Da Sam Vetar me je nominovala za nagradu LIEBSTER, ustvari kako sam ja razumela to je neka interblogerska igra: Tulip Rose je postavila 11 pitanja, moj zadatak je da odgovorim na njih i da zatim prosledim nagradu 11 novim blogovima koje pratim, a koji imaju manje 200 pratilaca i da smislim novih 11 pitanja za njih. Oni posle moraju uraditi to isto, i tako u krug. Zvuči zanimljivo, a iznad svega mislim da je ovo dobar način da se upoznamo i družimo.
Pa, da krenem sa odgovorima:
1. Omiljeni lik iz crtanih filmova?
Lisa Simpson.

2. Eurokrem, Nutella ili Cipiripi?
Nutella i to sa supenom kašikom direktno iz tegle.

3. Pitanja koja te izbace iz takta.

 "A, kada ćete treće (dete)?"


4. Da li si po profesiji ono o čemu si maštala kao devojčica?

S obzirom da sam htela da budem glumica ili pevačica, odgovor je: ne. Ipak, mogu reći da živim svoj san, onaj koji sam sanjala kao mnogo veća devojčica.

5. Da li se plašiš zubara?
Ne bih rekla da se plašim, samo mi je strašno neprijatno da idem kod zubara, mada je neophodno.

6. Da li znaš da pričaš viceve i ako je odgovor pozitivan daj neki, please!
 Iskreno, kada neko želi da ispriča vic uvek u sebi kažem: "Oooo, neeee, sada moram da ga/je slušam". A, s obzirom da ne volim da mi pričaju viceve isto takoih uglavnom i ne pričam. Imam smisla za humo, ali viceve ne volim.

7. Šta si od kozmetike poslednje kupila?

Uh, gde me nađe? Kada bi kozmezička industrija od mene zavisila zasigurno bi nepovratno propala. Poslednje što sam kupila Vichy Normaderm gel za čišćenje lica i Apivita Aqua Vita hidratantnu kremu za lice.

8. Jesi li ranoranilac ili spavalica?
Otkad sam postala majka, znači poslednjih 9 godina ne spavam onoliko koliko mogu i želim, tako da sam prinudno ranoranilac, ali ne smeta mi. Volim da ustajem rano i da imam ceo da na raspolaganju.

9. Da li se aktivno baviš sportom?
Aktivno ne, rekreativno da (što mu otprilike znači "onda kada me ne mrzi"): kickboxing, hodanje, bicikla, leti plivanje i tako to. Volim da se krećem.

10. Da li ljudima kažeš sve što im misliš u lice?
Ne, i smatram da ne treba. Mislim da je to precenjeno, a ljudi koji kažu sve što misle su po meni drski, nekulturni i bezobzirni. Zašto bih nekome rekla sve što mislim ako to može tu osobu da povredi ili ako će to izazvati još veću netrpeljivost? Verujem u takt.

11. Da li si impulsivna ili prvo izbrojiš do deset?

Mnogo sam manje impulsivna nego što sam bila, naučila sam da se maaaaaalo kontrolišem.

OK, za sada nominujem 8 blogova, razlozi su sledeći: uglavnom pratim blogove na engleskom, jer nisam do sada naišla na blog na srpskom sa sličnim tematikama,  blogovi na srpskom ili hrvatskom koje čitam i pratim imaju mnogo više od 200 pratioca, ne želim da stavim nominujem nekog samo da bih nominovala, a da ga pritom uopšte ne pratim, nije fer, niti je iskreno:

Kondom Preko Srca 

In Love With Life

Maman Quie Cuisine Sans Lait

Parfemska Rapsodija

My (Im)Perfect Life

Moji Mali Svetovi

Život je Divan

Volela Bih Da Sam Vetar


Pitanja su sledeća:

1. Koji je tvoj omiljeni miris,a da nije parfem?


2. Šta bi uradila kada bi na lutriji dobila milion dolara?


3. Kome se diviš i zašto?


4. Šta te oduševljava?


5. Kada bi mogla da biraš destinaciju i kada ne bi postojala prepreka finansijske prirode gde bi otišla na odmor?


6. Da li veruješ u ljubav?



7. Koja knjiga je najviše uticala na tebe?


8. Šta te najviše iritira?


9. Da li tvoj život makar malo liči na ono kako si ga zamišljala pre deset godina?


10. Koji je tvoj najveći talenat?


11. Šta najviše voliš na sebi?

 Ajmo, idemo!

2 comments:

  1. Odgovori:
    1. Koji je tvoj omiljeni miris,a da nije parfem?

    Lavanda.

    2. Šta bi uradila kada bi na lutriji dobila milion dolara?
    Kupila kuću/stan, mali novi auto, dala 20% u humanit.svrhe, obnovila mamin stan, ostalo u putovanja...

    3. Kome se diviš i zašto?
    Benu Afleku, zbog humanit.aktivnosti i što je u životu sve sam postigao (osim scenarija sa M.Dejmonom).

    4. Šta te oduševljava?
    Ljudi-borci- u bilo kojoj oblasti života.


    5. Kada bi mogla da biraš destinaciju i kada ne bi postojala prepreka finansijske prirode gde bi otišla na odmor?
    U Njujork.

    6. Da li veruješ u ljubav?
    Kako kad.

    7. Koja knjiga je najviše uticala na tebe?

    Aleksandrijski kvartet Lorensa Darela.

    8. Šta te najviše iritira?

    Licemerje,radi ostvarivanja lične koristi.
    9. Da li tvoj život makar malo liči na ono kako si ga zamišljala pre deset godina?

    Da, otprilike.


    10. Koji je tvoj najveći talenat?

    Govor,pisanje.
    11. Šta najviše voliš na sebi?
    Oči.
    Read more: http://happychezmoi.blogspot.com/2013/04/ustala-sam-jutros-sa-zeljom-da-pisem.html#ixzz2RGiuPOJu

    ReplyDelete
  2. Dora, možeš li molim te da izbrišeš ovaj moj komentar, pogrešno sam razumela post, tek sad sam ponovo videla... maltene se sramim... Pozdrav!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails