Monday 29 July 2013

Ponedeljak jedne domaćice

Pa, dobro jutro! Kako ste se proveli ovog vikenda? Naš je prošao u druženju, posetama i pokušaju da se rashladimo, vrućine su stvarno bile nehumane.

Vreme... toplo, trenutno ima 25oC, očekuje se da će temperatura dostići  37 oC. 




Trenutno...pijem moju jutarnju kafu, pišem ovaj post i slušam zvuk viljuški i mnjackanje mojih kćerki dok jedu svoje ušećerene prženice za doručak.


Razmišljam...o mom bratancu koji će za koji dan doći kod nas u goste. Nisam ga videla 2 godine, ako ne računam skype i facebook. Nedostajao mi je. On je moja prva ljubav što se tiče dece. Rodio se kada sam ja imala osamnaest godina, a sada je i on u tim godinama. Vreme leti, a ja ga i dalje gledam na isti način-kao na bebu. Jedva čekam da dođe, da ga razmazim, pazim, da mu ugađam.


Čitam...kuvar grčke novinarke i voditeljke Eleni Psihuli u kojoj je pored recepata podelila svoje uspomene i priče iz detinjstva. Recepti su fenomenalni. Moja draga prijateljica Lidija je probala njen recept za "karidopitu" (pita ili kolač sa orasima) koji je po njenim rečima odličan!
(Lidijina karidopita po ovom receptu)

(Eleni Psihuli)
Na TV-u...Disney kanal i serija "Jessie".


Sa interneta...strašno mi se sviđa da istražujem instragram i gledam fotografije nekih mnogo kreativnih i talentovanih ljudi. Trenutno me jako inspiriše Julie Pointer koji radi za Kinfolk Magazine. Fotografije njenog doma su se našle na poznatom blogu Design Sponge. Sviđaju mi se boje, teksture, materijali, a najviše od svega ono u čemu najradije uživa kada je kod kuće:





Na jelovniku ove nedelje...grublji plan jelovnika izgleda otprilike ovako:
Ponedeljak : krmenadle i krompirići (za mene samo salata)
Utorak: tikvice sa testeninom
Sreda: punjeni paradajz i paprike (posno)
Četvrtak: zečetina u crvenom vinu
Petak: nešto posno
Za vikend još uvek ne znam


Poslovi...pranje veša, kupovina nekih namirnica i blokova za crtanje, peglanje (mrzim), ručak...

Šta vidim oko sebe...dnevna soba je u iznenađujećem redu, kuhinja čista i sređena, kreveti su još uvek nenamešteni, a puna kesa đubreta čeka na vratima da se izbaci.

Radujem se...dolasku mog bratanca i mirnom popodnevu sa flomasterima i decom.

Sa mog aparata...vrativši se juče sa plaže, gladni i izgoreli, napravili smo brzi, lagani ručak.


Želim vam srećni početak nove radne nedelje!

4 comments:

  1. Toplo preporučujem "karidopitu". Savršen spoj sastojaka, brzo se napravi, može dan ranije i...smazana je puna tepsija. Hvala Dora, za recept, i za ovaj divan post.

    ReplyDelete
  2. Divna prica, uzivala sam citajuci ovaj post. Fotke su odlicne!
    bisous

    ReplyDelete
  3. Svidjaju mi se te male crtice iz zivota, iako mozda ne stignem da svaki put ostavim komentar, svaki put rado svratim na tvoj blog, sve je tako nekako ususkano, toplo i leprsavo... saljem vam veliki pozdrav i zelim lepu, ispunjenu i kreativnu nedelju!:))mah-mah...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails