Tuesday 30 July 2013

Ponovo Liebster




Ha, ja sam potpuno zaboravila na to! Uh, a što ja volim da odgovoram na pitanja! Sećate da se jednom imenovala neke blogove za nagradu Liebster.  Verovatno sam trebala naglasiti da se ne sme ponovo imenovati blog koji je vas imenovao. Svejedno, meni su pitanja zanimljiva, pa ću odgovoriti na njih. Ovo je moj blog i mogu raditi na njemu šta god poželim!

Ovo su Lidijina pitanja sa bloga In love with life:

1. Šta te čini srećnom i zadovoljnom?
    Jednostavnost.

2. Neostvareni san?
    Baviti se muzikom.

3. Zemlja snova?
    Škotska ili Engleska ako bih zemlju birala na osnovu prirode,a Francuska ako bih birala po umetnosti života.

4. Šta bi promenila u životu, da možeš?
    Sebe...na bolje.

5.Šta može da te iznervira u sekundi?
    Drskost.

6. Omiljena hrana (kuhinja)?
    Italijanska i kineska.

7. Šta za tebe može da bude "Zlatni dan"?
    Hm, ako zlatni dan znači "savršeni dan" onda je to dan proveden u tišinu, radeći ono što volim.

8. Šta misliš o društvenim mrežama?

    Volim ih i koristim ih sve sem Twitter-a. One su odličan način da se ljudi povežu i vrlo su korisne ako se konzumiraju pametno i sa merom.

9. Slano ili slatko?

     Mmmmm, slatko.

10. I ne mogu da izdržim, a da ne pitam: omiljeni parfem?
      Agent Provocateur i Coco.

11. I jedno pitanje, kao iz spomenara: Koja je tvoja omiljena pesma?
 Imam ih tri: "Alone" od grupe Heart, "Anchor", Mindy Gladhill i "In the sun" od She & Him.


A, ovo su Tijanina pitanja sa bloga My (Im)perfect life:

1. Kada ujutru ustaneš šta prvo pomisliš?
    Daj kafu!

2. U kom hobiju uživaš?
    U kuvanju, pisanju, fotografiji. Mada, je to moj život, a ne hobi.

3. Kulinarski specijalitet koji bi svima preporučila?

  Metodom pokušaja i pogrešaka sam shvatila da se u kuvanju ne treba oslanjati na neke specijalitete ili na motiv "impresionirati nekoga". Najlepša jela su uglavnom najjednostavnija. Svako od nas ima neki naš "specijalitet", a to može biti bilo šta čak i obična kajgana. U kuvanju preporučujem sledeće-imati samopouzdanja i koristiti dostupne, jednostavne sastojke karakteristične za podneblje u kojem živite.To je sve.

4. Koji događaj iz detinjstva još uvek pamtiš?
Imala sam najdivnije detinjstvo na svetu, pamtim skoro sve, ali nedavno sam shvatila zašto često imam jednu istu noćno moru: ja čučim na vrhu nekog jako visokog zida, strašno se bojim, jer ne mogu da siđem, tresem se, u panici sam, užasno sam preplašena.Posle mnogo, mnogo godina vratila mi se jedna veoma neprijatna  uspomena: setila sam se događaja kada me je  komšija iz meni nepoznatog razloga stavio na vrh jednog veoma visokog stuba njegove ograde. Tada nisam imala više od 6-7 godina. Verovatno je to smatrao veoma zabavnim, jer sam ja sam bila veoma uplašena i želela sam da siđem, plakala sam ga i molila, ali on se neprestano smejao. Na neki način uspela sam da objasnim moje noćne more i delimično moj strah od visine. Nije neki lep i pozitivan događaj, ali svakako upečatljiv. Očigledno.

5. Na koji način se rekreiraš?
 Hodam, hodam i hodam kada god za to imam prilike. Leti plivam. Mrzim teretane i zatvoreni prostor za vežbanje. Jedno vreme sam trenirala kick-boxing, ali sam posle par meseci dobila neku infekciju na licu od prljavštine u teretani, bila sam dugo na antibioticima i tek se sada posle više od 2 meseca, moje lice očistilo.

6. O čemu maštaš i kako se opuštaš?
Maštam o kući sa dvorištem i baštom, o bebama, o osvetljenog i belog kuhinji, o dugačkom i širokom drvenom stolu nasred kuhinje, o mirišljavom paradajzu koji sama uzgajam. Opuštaju me pisanje, more i samoća.

7. Kakvu kafu voliš?
Kvalitetnu, crnu, jaku i bez šećera. Samo ujutru.

8. Muško-ženska prijateljstva, da ili ne?

Apsolutno, da. Muškarce volim, cenim i divim im se.

9. Šta te brzo naljuti, a šta oraspoloži?

Brzo i lako se ljutim, a najviše me ljuti drskost i kada ljudi nemaju obzira. Oraspolože me moja deca, moj muž, neka pesma ili film.

10. Tvoj životni cilj?

Postići jednostavnost i biti duhovno jača.

11. Moto?
 Živi jednostavno. Voli mnogo.






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails