Sunday 22 December 2013

Dan 14. Čulo dodira

("Čulo dodira" Philippe Mercier)




Volim da dodirujem fine i meke materijale. Prija mi da ih osećam na svojoj koži. Volim testo pod mojim rukama, volim da šaram prstima po pesku i da hodam bosa po njemu. Volim duge masaže, osećaj teškog i toplog ćebeta na mom telu, volim sneg i kišne kapi na licu, ručice moje dece oko vrata, slatko golicanje njihove kosice na obrazu, volim muževljeva milovanja i poljupce, topli vetar koji mi miluje lice, meki i topli tepih pod nogama, volim debele, vunene čarape, utešni zagrljaj džempera kada je jako hladno i tananost letnje haljine po velikoj vrućini. Zahvalna sam zbog čula dodira, jer me čini da se osećam voljenom, zaštićenom i živom. Dodirom pokazujem da volim, dodirom stvaram, dodirom osećam.

1 comment:

  1. Sviđa mi se slika koju si postavila :) E tako i ja najviše volim da se mazim sa mojim mačkom :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails