Monday 23 December 2013

Dan 15. Boje (30 dana zahvalnosti)




  Na sebi volim da nosim hladne boje tj. hladne tonove određenih boja: ljubičastu, nijanse plave, siva i obavezna crna. Što se tiče moga okruženja volim zemljane, tople tonove, sa tu i tamo nekim detaljom koji ima neku "jaču" boju. Ne mogu reći da boja može da mi popravi raspoloženje, ali često moje raspoloženje utiče na boje koje ću staviti na sebe. Uglavnom u proleće ili leto, volim da nosim cvetne haljine i majice u bojama, a zimi su to uglavnom crna ili siva u kombinacijom sa nekom bojom. Boje su pristune u mom životu kroz šarenilo koje vlada u našoj kući od mnoštva predmeta, crteža, bojica, papira, flomastera, igračaka, knjiga, šolja, tanjira, vazica, slika, činijica i  raznoraznih drugih detalja koji krase naš dom. Boje su svuda: u izlasku i zalasku sunca, na nebu, u očima ljudi koje volim, u cveću i drveću.  Neko boje vezuje za slikanje, ja na primer nemam smisla za crtanje i bojenje, ali volim da uživam u dobroj fotografiji ili u nečijem umetničkom delu. Boje su prisutne kroz način na koji se šminkamo, koji je kod mene maksimalni minimum, ali recimo da i tu koristm hladne tonove koji mi najbolje stoje. Moram reći da nisam posebni pridavala značaj bojama do sada, tj. nisam bila svesna dara koji imam: da vidim boje, da uživam u njima i da im se divim. Zahvalna sam na tome.

4 comments:

  1. Boje su mi itekako bitne za svakodnevnicu, bitno mi je da su u sklađene boje odjeće, interijera takođe.Volim tamno plavu u kombinaciji sa bijelom, crna mi je dežurna ideja za obući, od svijetlijih draga mi je tirkizna, svijetlo ljubičasta, bež.Ne volim da nosim odjeću jakih boja, niti dezene koji skreću pažnju.Bijela mi je savrešne za oko u interijerim, jako volim bijeli namještaj, tepihe, kuhinje.
    Hvala ti Dora što nas svaki dan potičeš na razmišljanje o stvarima oko nas :-)

    ReplyDelete
  2. Meni su omiljene bela, svetlo plava, teget, zelena...ali volim i vesele: žutu i narandžastu. Često mi se sviđa kada vidim na nekome nešto od šarenih, jačih boja, ali skoro nikada to na sebe ne oblačim. Od fluorescentnih se ježim :)
    U kući - što prirodnije - to bolje.
    Nažalost, nijedna boja mi ne popravlja loše rapoloženje, Ali zato pomaže muzika :)

    ReplyDelete
  3. Volim teget, belu, crvenu,bez -kada je odeca i enterijer u pitanju
    Volim plavu boju mora i neba u prirodi
    Volim sve boje kada su biljke i zivotinje u pitanju

    ReplyDelete
  4. Volim tople boje, bordo mi je omiljena! Boja terakote, bež, boje lišća u jesen...to su boje koje mi prijaju, mada volim i ljubičastu i onu čudnu plavo-zelenu boju, ta mi najlepše i stoji što se garderobe tiče. Dosta garderobe imam u crnoj boji, ipak sam ja škorpija, to mi je zapisano u horoskopu ;) Leti volim šarenu garderobu. Obožavam boje prirode koja se budi u proleće, boju neba, ali samo u prirodi, ne stoji mi lepo.
    Raspoloženje mi popravlja sunce, muzika, naravno i boje, zavisi šta obučem i kako se našminkam, jer ipak u vedrijim bojama ne možete da budete baš namrgodjeni jel? ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails