Friday 10 June 2016

U susret haotičnoj nedelji (samo neka vikend prođe mirno)

Reših danas da napišem post koji obično pišem ponedeljkom u rubrici "Ponedeljak jedne domaćice". Međutim, sledeća nedelja će biti toliko haotična i preupuna obaveza da  ne znam da li ću imati vremena da uopšte svratim na blog. Zapitala sam se da li je možda bolje da naš nedeljni jelovnik\plan obroka delim sa vama petkom, jer inače svoj plan sastavljam uglavnom petkom pred subotnju pijacu, a i pomislih da možda i vi tako imate vremena da se bolje pripremite ukoliko vam se dopadne neka moja ideja.

Od sledećeg ponedeljka život će postati ludnica: muž će imati svakog drugog dana dežurstva, iako se deci završava škola, tu su priredbe, Eleni polaže klavir, ima završavne treninge, takođe vrlo uskoro devojčice će na par nedelja otići u letnji sportski kamp. Tokom sledeće nedelje moramo naći nove kupaće kostime i sve ostalo što moraju poneti sa sobom, imaću mnogo pranja, peglanja i pakovanja. Dodajte na sve to zakazano kod pedijatra, zubara, šišanje pred odlazak u letnji kamp. Već sam se preznojila.

Kada sam koliko-toliko organizovana, makar kada su u pitanju obroci, onda mi sve nekako protekne lakše. Sledeće nedelje ćemo dva dana ćemo jesti ostatke od prepthodnih dana(toliko o raznovrsnosti), a pošto na dežurstvima lekarima nije obezbeđen obrok, moj muž će morati doručak, ručak i večeru nositi od kuće.


Plan za sledeću nedelju i vikend izgleda otprilike ovako:


Subota: piletina sa pirinčem i povrćem. moja deca vole sve to preliju kiselom pavlakom.

Nedelja: "pljeskavice" od tikvica: rendane tikvice, malo brašna, mleko i jaja. vadim ih kašikom i pržim na ulju. moja deca to obožavaju! služim sa feta sirom i velikom salatom od paradajza, luka i krastavca.

Pošto su tikvice divne, sveže i slatke, kupiću malo više i napraviti mafine od tikvica da bi deca imala šta da grickaju za užinu ili da pojedu nešto na brzinu za doručak.  U zamrzivaču je domaći sladoled koji se pravi  brzo i deca mi ga stalno traže. Recept zahteva kondenzovano slatko mleko i evoparisano nezaslađeno mleko. Naime, umutite zaslađenu slatku pavlaku, dodaje kondenzovano mleko, promešajte, dodajte i evaporisano mleko, ponovo promešajte, sipajte u činiju i strpajte u zamrzivač. Ja ga ponekad prošaram sirupom od čokolade. Divan je! Inače, ne znam kako to vama zvuči, ali deci ne dozvoljavam da jedu sladoled neograničeno i svakoga dana. Često kada im se prijede nešto slatko ja im jednostavno stavim činiju voća i time su sasvim zadovoljni. Sladoled je poslastica koju pojedu posle ručka i to NE svakoga dana, kao što već rekoh. Uglavnom ne dobiju ni repete. Zla mama!



Takođe, napraviću  kolač koji se ne peče od keksa, čokolade, oraha i putera. Volim da mi se nađe nešto slatko u slučaju da navrate gosti, a i deca su ga naručila. U poslednjih mesec dana ne znam ni sama koliko puta sam ga pravila, nikako da im dosadi!

Ponedeljak:Velika tepsija  rigattoni al forno dovoljno za dva dana i za poneti na dežurstvo + salata

Utorak: Jelo od prethodnog dana

Sreda: Grčki pasulj gigant prebranac, dovoljno za petak i poneti na dežurstvo + salata od kupusa i šargarepe
 (jajks, čeka me tog dana ozbiljan posao na mojim zubima, za koje mi je potrebna baš velika "renovacija"). MRZIM ZUBARE!

Četvrtak: u zamrzivaču imam još srpskih kora za pitu, tako da ćemo tog dana jesti gibanicu, pečene paprike i možda poneku kobaju za moje mesoždere.

Petak: Pasulj od srede + salata

Nemate pojma koliko se nadam opuštenom vikendu. Ako nas vreme posluži sutra bih volela da provedemo što više vremena u parku ili da malo lunjamo po knjižari. Planiram da presadim neke moje biljkice na terasi, a sve to uz muziku sa radija uz  dugo ispijanje ohlađene kafe. Što se mene tiče, mogla bih ceo da provesti na terasi uz časopise, biljke i kafu, ali takođe znam kakva čuda čini jurnjava i znojenje u parku,a najveće od svih čuda je - njihov odlazak rano na spavanje! Jeeeeeee!

Želim vam lep vikend!!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails