Thursday 15 September 2016

RAWR čokolade

Imala sam tu čast i sreću da mi ljubazni ljudi sa sajta Moja Čokolada pošalju selekciju proizvoda RAWR čokolada. O, da, bila sam u raju! Nije nam bilo potrebno mnogo vremena da ih sve smažemo. Da budem tačnija, čokolade sam morala da krijem od dece! Mislim da je mnogim mamama poznat onaj osećaj griže savesti kada date deci nešto slatko i kupovno da jedu. Tu je krivica vezana za činjenicu da je većina slatkiša na tržištu prepuna rafinisanog šećera, aditiva i svih ostalih sastojaka za koje znamo da nisu baš najbolji ukoliko vodite računa o ishrani vaše porodice. Što se tiče RAWR čokolada, e, tu sam bez ikakvog osećaja krivice gledala decu kako se prožderavaju do mile volje i traže još.


Rawr Foods je mala kompanija iz Velike Britanije koja se bavi proizvodnjom hranljivih, zdravih i presnih (raw) vegan čokolada. Čokolade su 100% organske, bez glutena , bez mlečnih proizvoda (pogodne za osobe sa alergijama), a ono što me posebno oduševljava je činjenica da se u njima nalazi  umesto rafinisanog šećera...wait for it...wait for it...kokosov šećer! A, zašto je to toliko sjajno? Kokosov šećer je prirodan šećer organskog porekla, bogat je vitaminima i mineralima,  a osim što ima veliku hranljivu vrednost, prednost korišćenja kokosovog šećera u ishranu se ogleda u niskom glikemijskom indeksu GI35 što je veoma bitno za normalno lučenje insulina iz pankreasa. Zbog toga je ovaj proizvod pogadan za osobe obolele od dijabetesa.  Vrednost ovog šećera u odnosu na druge vrste je neuporedivo veća.

Ono što je takođe kod mene izazvalo oduševljenje je ambalaža čokolada za koju se upotrebljava 100% reciklirani papir .Zar nije to prosto divno?  Dizajn aludira na radost i jako je interesantan, nešto što do sada nisam imala prilike da vidim.

A, sada nešto o ukusu. Moja omiljena vrsta čokolade je jednostavna, crna čokolada. Međutim, što se tiče RAWR čokolada one u kojima sam najviše uživala su čokolada sa ukusom pomorandže i sa ukusom mentola koja se takođe najviše dopala i mom mužu. Čokolade nisu preterano slatke, tope se u ustima, a bogati ukus kakaa je više nego očigledan. Ukus pomorandže i mente pružaju neverovano prijatno i osveževajuću aromu. Otela sam od dece  i sačuvala par komadića čokolade sa ovim ukusima: ubacim ih u vrelu, crnu kafu da se istope i eto aromatizovane kafe zaslađene zdravim i prirodnim šećerom.



Moja starija kćer je bukvalno u jednom dahu smazala čokoladu sa 80% kakao mase koja je joj se najviše dopada, a mlađoj kćeri se najviše sviđa kakao tablica sa lucumo (neobično tropsko voće). Sasvim neočekivano dobra! Njaaam!


Osim navedenih ukusa možete uživati u presnoj i organskoj RAWR čokoladi sa 68% kakao mase  i čokoladi sa vanilom i Goji bobicama koja je inače najpopularniji RAWR proizvod. Nije ni čudo sa obzirom na to da se Goji bobice drugačije zovu "superhranom sa Himalaja", a njihova nutritivna vrednost je poznata  vekovima.
Sve u svemu, toplo preporučujem ovaj proizvod svima onima koji pate od nekih navedenih alergija ili dijabetesa, onima koji su se opredelili za veganski  i \ili raw način ishrane, onima koji su ekološki savesni, ljudima koji poste ili jednostavno svima onima koji  se hrane zdravo, a ne žele da se odreknu uživanja u čokoladi.

Više o RAWR "čokoladama sa karakterom" možete saznati na sajtu Moja Čokolada (Najlepše Mesto Za Čokoholike).

Jedno veliko HVALA "Mojoj čokoladi"!!! Uživajte u onome što je dobro za vas i vašu porodicu!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails