Friday 14 October 2016

Plan obroka za celu nedelju 15\10\2016-21\10\2016



Divna radna nedelja iza mene. Volela sam sebe, slušala svoje telo, davala sam mu ono što mu je bilo potrebno. Umesto da guram sebe do ivice iscrpljenosti, više sam odmarala,spavala, uživala kada god je to bilo moguće. Nadam se da će takav biti i vikend, jer nam sigurno to kao porodici treba: malo više kvalitetnog vremena, opuštanja i druženja.


Ima par recepata i stvarčica koje želim sledeće nedelje da probam. Sutra je pijačni dan, pa ću lepo nabaviti povrće, meso i voće za nedelju koja sledi.
 Inače, sada sve planove obroka možete naći na jednom mestu!

Moj plan obroka otprilike izgleda ovako:



Subota: 

ručak će biti nešto brzinski, jer ćemo jutro provesti na pijaci, a onda se nadam da ćemo malo negde na kaficu. Odavno nismo. Možda slane palačinke ili croque monsieur.

Nedelja:

Pre podne ćemo provesti sa prijateljima napolju kako bi se deca poigrala. Ukoliko ne odemo kod svekrve na ručak,  izvadiću bolonjeze sos iz zamrzivača. Samo će mi ostati da skuvamo špagete i ručak će biti gotov!


Ponedeljak: 

Teleća kolenica u pekaču, graten od krompira i tikve.


Utorak:

Losos, fondi od praziluka i sos od putera i vina (beurre blanc).


Sreda:

posna pica.


Četvtak:

Cezarova salata: grilovane pileće grudi, parmezan, domaći krutoni sa puterom i belim lukom, sos (ja pomešam malo majoneza sa kiselom pavlakom, dodam so, biber, malo sirćeta, sok od limunta, parmezan),zelena salata.


Petak:

verovatno ću odlučiti tog dana.


Lepo se provedite ovog vikenda!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails